Tajemství obchodního úspěchu

Tajemstvím obchodního úspěchu jsou pouze informace. Pokud máte správné informace, které máte ve své hlavě správně uspořádané, tak jakýkoli úspěch je zaručen. Málo kdo vkládá osobní život do obchodního, ale při hlubším zkoumání zákonitě dospějete k názoru, že běžné situace a jejich řešení, je absolutně shodné jak v osobním, tak obchodním světě. Obojí má stejné mechanismy a principy. Na obchodní platformě je postaveno absolutně vše. Nemusíte být podnikatelé, abyste do své domácnosti kupovali kvalitní a levné věci. Nemusíte být podnikatelé, abyste v osobním životě měli rozdělenou domácnost, podle povinností. Někdo vaří, někdo uklízí, někdo vychovává apod. Přístup lidí při partnerské strategii je na stejné úrovni, jako je obchodní jednání, akorát se používá rozdílných produktů. V osobním životě musíte platit účty, tak jako firma. Ba naopak, zaměstnanec ve firmě je nejenže součástí obchodního procesu, ale i sám je obchodníkem, kde pro zaměstnavatele vytváří hodnoty, které mu na základě písemné smlouvy vytváří za finanční odměnu. Bohužel, společenská šablona nastavila nesmyslné hodnoty, aby lidé rozlišovali něco, co se ve výsledku ani rozlišovat nedá. Tím se potlačuje lidská kreativita. A nejen. Vytváří se tím informační mantinely, kde běžný pracující lid si automaticky řekne, že o obchodu nic neví, nemá na to školu apod. Jenže ten kdo má funkční domácnost, tak již ovládá firemní základy, kde stačí postavit firmu na stejném mechanismu jako je nastavena jeho domácnost. Někdo drží kasu, tak jako finanční ředitel, někdo vychovává děti, tak jako team leader zaučuje nováčky. Zodpovědnost rodičů za děti je stejná jako zodpovědnost vedení firmy za podřízené. Jak ve firmě, tak v domácnosti se platí účty, vytvářejí se úspory a nakupuje se levně. Dokonce se plánují výlety a jiné, tak jako ve firmě služební cesty. A největší úspěch rodinného bohatství jsou bezesporu členové rodiny, jen proto, že si sami vytvořili stav osobní účasti. To znamená, že vše co se doma děje, se osobně dotýká celé rodiny, a proto má rodina osobní a nenucený zájem na rozvoji vlastního blahobytu. Ve firmě je však rozdíl, kde zaměstnanci nemají ke společnosti osobní vztah, kde jejich motorem jsou peníze. Když si vezmete tuto skutečnost, tak firmu jste schopni založit a řídit ve dvou lidech. Tak jako vedete vlastní domácnost. Pokud potřebujete a jste závislý na svých rodičích, tak nejste schopni vytvořit vlastní úspěšnou firmu. To byste museli mít ve firmě osobu, která by vše táhla za vás.

Zde je onen klíč k úspěchu. Stejný klíč, o kterém jsme bezpočetněkrát psali v jiných sekcích. Osobní vztah.

Jenže tento klíč sám o sobě není 100% použitelný, kde každý člověk musí brát v potaz i jiné základy, které si zde uvedeme. O všech jsme psali, kde navíc uvedeme 3 základní fáze pro život. Ty jsou důležité pro správnou proceduru jak v osobním, tak obchodním světě. Důležité je si uvědomit, že člověk ať je zaměstnanec, nebo podnikatel je tentýž člověk v osobním životě. Tedy člověk a jeho povaha je stejná jak doma, tak na pracovišti. Pouze na pracovišti se přetváří tak, aby vyhovoval nastavení normám společnosti. Stále se jedná o stejnou povahu člověka se stejnými názory. Tedy stejná osobnost. Rozdíl je pouze v postavení člověka ve společnosti a jeho sociální vrstvě, což podstatně upravuje informační složka.

  • Základem je přijmout fakt 4 základních pudů člověka. Sobectví, materialismus, právo silnějšího a strach. Pokud budete na vše implementovat tyto 4 základní pudy, tak máte i řešení na komunikaci, marketing apod. A protože jsme si o pudech napsali již mnoho, tak vás odkážeme na již napsané.
  • Dalším základem je znalost jednotlivých systémů implementovaných ve společnosti. Tedy je zapotřebí znát a uvědomovat si, jak pracuje a jak je nastaven daný politický režim. Tedy režim demokracie. Pokud pochopíte, co je základem pro stát a jeho řádný chod, tak jste schopni se velmi zdatně orientovat v systému, ale také v jednotlivých nastaveních vlastního života. Pokud známe překážky, umíme nalézt řešení jak je překonávat, nebo umíme zajistit, abychom se překážkám vyhnuli. Systém nám přináší spousta překážek.

  • Sociální vrstva a postavení ve společnosti jsou dalším klíčem k úspěchu ve všem. Nezapomeňte u všeho myslet na 4 základní pudy, které jsou absolutně všude. Sociální vrstvy a postavení ve společnosti hovoří o komunikaci, partnerství a marketingu. Je logické, že zacílení produktů lze učinit pouze na některou ze tří základních skupin.

  • Předposledním klíčem k úspěchu každého je vlastní extremistické příklady. Tedy existuje pouze ano a ne. Něco mezi tím neexistuje, byť společnost s oblibou nevím, možná apod., používá. Opětovně odkážeme na již napsané texty v Chaos in my head.

  • Posledním klíčem k úspěchu jsou 3 základní fáze, které je potřeba dodržovat. Z praxe víme, že lidé přeskakují z první fáze do třetí, byť o druhé fázi hovoří, že ji dodržují.

První Fáze: Odhodlání jít na to. Co to znamená? Je to prosté: jít na věc. Každý, kdo chce podnikat, nebo vytvářet jinou společenskou aktivitu, musí být rozhodnut, že do konkrétní aktivity chce vstoupit. Tato fáze platí i pro veškerý chod v naší společnosti, jako jsou partnerské vztahy, řešení situací v osobním životě, volnočasové aktivity apod. Zaměstnanec musí být vnitřně odhodlán vstoupit do konkrétního pracovního vztahu. Zločinec musí být odhodlán do konkrétního protiprávního jednání (krádež, loupež, podvod, vražda...). Partner musí vstoupit do závazného nebo nezávazného vztahu... aj.

Druhá Fáze: Důvěřivost a pokora. Tato fáze je druhým základním klíčem k úspěchu každého podnikatele, zaměstnavatele, ale i běžného člověka. Možná jsme použili dosti zvláštní a dosti hrubá slova "Důvěřivost a pokora," ale nejlépe vystihují význam druhé fáze. Zde je opravdu jedno, kdo využívá druhé fáze, jestli zločinec, zaměstnavatel nebo podnikatel, protože, jak jsme již uvedli, tak všechna pravidla jsou aplikovatelná pro všechny. Pokora je nejdůležitější fází k pochopení vlastní osobnosti. Je totiž hrozně jednoduché začít cokoliv dělat, ale pokud nebudete sami umět používat toto pravidlo, tak žádný obchod nikdy nebudete schopni dokončit s jistotou a úspěšně. Tím chceme říci, že nejde jen o obchod, ale i o kompletní mezilidské vztahy. Sami uznáte, že tato fáze je pro Vás známá a opravdu je pozicí na druhém místě. Nelze ji zaměnit ani vypustit. Je třeba tuto fázi vnímat jako nedílnou součást veškerého našeho působení ve společnosti. Do této fáze spadá spousta rozdílných situací, např.: Nadřízený očekává od podřízeného, že zadaný úkol vytvoří bez odmítnutí. Obchodník vykoná vše, co zadavatel nebo obchodní partner řekne. Maminka řekne synovi, nebo dceři "běž vysypat koš". Nebo někdo z nadřízených pošle podřízeného pro kávu... atd.

Základním pravidlem druhé fáze je, že: "děláme věci, které sami dělat nechceme, aniž bychom věděli, nebo rozuměli, proč je děláme, ale víme, že je děláme správně." Každý zaměstnavatel hledá do svých vysokých postů zaměstnance takových kvalit, aby zaměstnanec udělal vše, co se mu řekne a nebude se na nic ptát, byť si je zaměstnavatel vědom skutečnosti, že podřízený má jiný názor. Samozřejmě, na každou práci je osoba, která je schopna úkol splnit bez pomoci, ale to pro Vás není nic nového. Víte, zde bychom uvedli: "Chceš-li s vlky žíti, musíš s nimi výti". V obchodě chce každý mít ideálního partnera, kterému může plně důvěřovat. Partnerem může být kdokoli, kdo je aktivním přínosem pro obchod nebo jinou aktivitu. Tomu je potřeba menší vědomost. Tak, jak se sledují trendy trhu, je třeba sledovat i horší část naší ekonomiky, což jsou mezilidské vztahy. Samotné mezilidské vztahy nemají na první pohled s ekonomikou nic společného, ale opak je pravdou. Pokud se lidé dobře baví, tak jsou schopni utratit daleko větší sumu peněz. Mezilidské vztahy posilují, nebo oslabují ekonomiku, tak jako jiné faktory, např. povětrnostní vlivy. Samotné mezilidské vztahy mají v porevoluční době větší tendenci se vázat na sobeckost, závist, materialismus a zvyšování životní úrovně, které uspokojuje osobní libido. Možná jste si v přední části webu o nás řekli, že jsme se asi zbláznili, když jsme psali o tom, že před rokem 1989 měli lidé k sobě blíže a měli k sobě daleko větší důvěru, než je tomu dnes. Pouto, kterým byli svázaní, byl onen politický režim. Všichni se báli, a teoreticky všichni žili v blahobytu. Blahobytem myslíme nyní to, že z výplaty, ať byla jakákoliv, se bez problému uživila čtyřčlenná rodina. Tradice a svátky se více prožívaly a lidem náhodná ztráta tehdejších 100,- Kčs, (několik dnů jídla a pití) neohrožovala životní existenci člověka. Po revoluci se pomaličku nastavoval systém. Ti, kdo využívali minulý režim a naučili se z něho vytěžit maximum, se velice dobře adaptovali na režim nový a začali s vysokým egem nedotknutelnosti operovat tunelováním a využíváním děr v systému a obohacovat se na úkor druhých. To byl zrod úpadku důvěry v mezilidských vztazích. Do toho započalo proudění zahraničního kapitálu, celorepublikové zadlužování, což neskončilo jen u občanů ČR. Další vlna ovlivňující mezilidské vztahy je samotné obchodní parazitování na občanech (spotřebitelích).

Poslední dva důležité faktory jsou média a kriminalita. Média bereme jako nejdůležitější faktor změny mezilidských vztahů. Hlavní zprávy, na všech programech: kriminalita, negativa, krachy, pády, politika. Občas pozitiva v podobě narozených mláďat a rekreačních radovánek, ale opět negativa a jiná různá úskalí, jako je zdražování a systémové změny zákonů k horšímu apod. Co můžeme očekávat od takové společnosti, která je dennodenně krmena negativní reklamou naší společnosti? Jak můžeme očekávat pozdravení od cizích lidí v parku nebo uzavření obchodu formou podání ruky? Média profitují na znehodnocování mezilidských vztahů a svým parazitováním ovlivnila za posledních 23 let, respektive od roku 1992, chování všech občanů České republiky. Díky médiím zde máme kolektiv společensky způsobilých s vybudovaným zázemím, kteří žijí podle nastaveného řádu, a kolektiv nepřizpůsobených, kteří jsou morálně a sociálně nepřizpůsobeni společenské šabloně, ze které vybočují nedodržováním nastavených podmínek demokratického režimu. Toto je taktéž problematika vyvstalá na základě druhé fáze, kterou ostatní svým působením na druhé za účelem vidiny větších zisků automaticky přeskakují, protože je přesvědčují a nutí k první fázi, a následně ke třetí bez vědomostní složky plynoucí z druhé fáze. Bohužel, do této skupiny spadá většina obyvatel naší společnosti samotnou zadlužeností a zápisem v registru dlužníků. Nikdo v této republice nekouká na společenský deficit, který vznikl špatnou kontrolou vládních činitelů.

("Před několika lety autor tohoto webu vznesl dotaz na jednoho vysoce postaveného politika, a to na jedné dobročinné akci. Otázku na téma: zhoršování mezilidských vztahů prostřednictvím negativní mediální reklamy společnosti. Odpovědí mu bylo: "Koho to dnes zajímá, kdo se tím bude zabývat. I pro mě je to tak trochu mysteriózní, nehmatatelné a neexistující. Pokud to bude nevyhnutelné a mediálně alarmující a bude to mít vliv na chod a pořádek, tak s přibývajícím negativismem občanů ČR se upraví zákony tak, aby jakékoliv narušení bylo potrestáno, vzniknou exemplární případy, které v ostatních vyvolají uvědomění, a bude zase klid.")

V České republice bude stoupat počet lidí, kteří ze stereotypního režimu budou muset přehodit na nouzový režim. Přijde nám to jako určitý druh šikany, kdy parta kluků jen tak z rozmaru pošťuchuje jiného, který nemá jinou možnost, než se silové převaze podřídit, byť jeho nesouhlas a změnu nálady z pozitiv (logicky) na negativa nikoho nezajímá, protože účelem není názor a pocity šikanovaného, ale předem odsouhlasená pohnutka a účelovost momentálního uspokojení šikanujících.

Zásadní je, že pozitiva se u mezilidských vztahů váží na pozitiva, a negativa na negativa. Pokud přijdeme s dobrou náladou, tak ji buď okolo sebe šíříme, nebo nám ji někdo negativní zkazí a poté okolo sebe šíříme náladu negativní. Je to koloběh a obrovský cirkus, ale i ten má svá pravidla. Fáze dvě, je hrozně moc složitá, ale pouze v nespočetnosti příkladů, které se odvíjejí v neomezeném toku lidské fantazie. Jinak se jedná o jednoduché pravidlo, které správným úhlem pohledu vytváří důležitý článek obchodního vzorce, který Vás po správném použití posune k pochopení třetí fáze, díky které již načerpanými informacemi z druhé fáze budete schopni informace velmi dobře a účelně použít.

U partnerských vztahu lidé z první fáze přeskakují rovnou do fáze třetí. Teprve v průběhu vztahu poznají, druhou fázi, kde výsledkem může být rozchod, nebo harmonický vztah. Avšak lidé se naučili přirozenosti a efektivitě, kde místo dlouhého poznávání partnera z první fáze skočí do třetí, jen proto, aby se neochudili o osobní prožitky, a druhou fázi nahrazují předmanželskou smlouvou. (Každý myslí materiálně a sobecky). Proč dělat věci jednoduše, když jdou dělat složitě ;-)

Třetí Fáze je: Orientace a řízení obchodu. Není co dodat. V momentě, kdy jste načerpali informace o chodu společnosti a svém okolí ve druhé fázi, jste schopni vše předávat do funkčnosti firmy, tedy i lidem ve firmě. Jak se říká, tak spoustu lidí Vám bude kafrat do Vaší činnosti, ale profík, který tomu opravdu rozumí, zbytečně nekecá a osobně Vám to ukáže. Tak jako u druhé fáze bylo základním pravidlem, že děláme věci, které sami dělat nechceme, aniž bychom věděli, nebo rozuměli, proč je děláme, ale víme, že je děláme správně, tak u třetí fáze základní pravidlo zní "Děláme věci, které sami dělat chceme a přesně víme a rozumíme tomu, proč je děláme."

Žádná složitost, ale jde spíše o Vaše pochopení v příkladové nebo teoretické rovině, kdy vše musíte převést na Vaše reálné prostředí Vaší činnosti a do Vaší společenské šablony.

Více k životu znát nepotřebujete.

Váš tým EveryOne "Chaos in my head"

Pochopili jste plně výše obsažená fakta? Uspořádali jste si správně myšlenky? Pro správné pochopení nesmíte rozporovat tyto fakta, nebo hledat protiargumenty. To jsme učinili za Vás, a proto se s výše uvedeným plně ztotožněte. Zamezte chaosu ve své hlavě.

Pokud jste výše uvedené informace plně nepochopili, doporučujeme vám zakoupit si knihu Podnikatel Vs. Podvodník. Lepší, sofistikovanou kuchařku na odhalení vlastních nepravd, které udržujete ve vaší hlavě, nenaleznete. Nezapomeňte, že nám byla spousta zkreslených informací od malička servírována našimi rodiči jako pravda pravdoucí, kteří taktéž tyto mylné informace nabyli od vlastních rodičů, přátel, známých a celkově od společenského naučného a mediálním systému. A věřte, že kniha vám nabídne daleko více propracovaných informací, než ve zkratce nabízí tento web.

Team EveryOne "Chaos in my head"

© 2016 - 2019 EveryOne s.r.o. Kydlinovská 231, Hradec Králové 16, 503 01
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky